12 Eylül 2012 Çarşamba

Yok

               Bu sefer ne konuda yazacağımı bilemedim. Sadece yazmak istedim. Biraz uykuluyum yazıp yatacağım hemen. "Warriors of the World" dinliyorum yine ve kendi kendime coştum, ağlamaklı oldum biraz. Çevremde hayatını boş yaşan insanlar var. Basit düşüncülerle, basit fikirler büyüten insanlar ... Kafalarında öyle bir baskı var ki, daha doğrusu kalıplaşmış bir baskı. Herkesin hayat mantığı iş kurmak, para kazanmak, olursa evlenmek ve geleceğini kurtarmak. Ben de böyleydim doğrudur ama artık başka açıdan bakıyorum hayata. Benim yaşayacağım hayatta sadece sevgi ve mutluluk dışında bir şey olmalı. Bir heyecan, bir pişmanlık, bir üzüntü belki de ... Ben hayatın tecrübelerini almak istiyorum. Özellikle de en uçta olanları. İntihar etmek gibi, paraşütle atlamak gibi, Everest'e tırmanmak gibi, bir yakının ölümünde çekilen acı gibi ... Ben yaşadığımı hatırlamak, hissetmek istiyorum. Ben özgür olmak istiyorum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder