19 Mayıs 2012 Cumartesi

Başlangıç

Merhaba. Onca blogun arasına bir yenisini daha ekliyorum. Kim olduğum önemli değil. Önemli olan ne düşündüğüm. Bu blogu açarken ne düşündüğümü sorarsanız içimi dökmek istiyorum sadece. Bir günlük gibi... Çok düşünüyorum. Herkesi, herşeyi düşünüyorum. Ama sonra unutuyorum. Artık unutmayacağım. Çünkü hepsi artık burada olacak Blogger'da. Teşekkürler Blogger. Açıkçası şu an aklımda binlerce düşünce var. Nereden başlasam bilemiyorum. Bugün para çekerken bir kadın gördüm. Çocuğu ayağı takılıp düştü diye çocuğa kızdı. Beyinsiz. Bir kere mantıken düşen birine yardım edilir ama bu gerizekalı kadın çocuğuna kızmaya başladı. Orada kadını dövecektim, gerçekten çok sinir oldum. Başlangıç için bu kadar yeter sanırım daha sonra devam ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder