19 Mayıs 2012 Cumartesi






 

İşte budur. Bunu söylemek çok kolay, hayal etmek de öyle. Neden gerçekleştirmek bu kadar zor? Neden bütün hayatımız paraya dayandırılmış anlamıyorum. "Zeki misin? Ya doktor olacaksın ya da mühendis. O kadar da zeki değilsen bir işçisin, amelesin. Sanat eğilimin mi var? Sanatta para yok boşver. Gezmeyi, araştırmayı, dağa tırmanmayı çok mu seviyorsun? Onlar da karın doyurmaz ki be!" Sizin ben mantığınızın amına koyayım.   Şu sistemin çarklarına sıkışmış ama çıkmak için hiç çabalamayan kafamın amına koyayım. Çıkın artık şu emperyalist düşüncelerden. Kaçın. Ergenlik dönemi en dengesiz dönemidir insanların. Böyle oturmak ve ailelerinizin sizin geleceğinizi yaratması için ya salak olmanız lazım ya da bir hayalinizin olmaması lazım. Neyse ki benim bir hayalim var ama ben salağım. Hayallerimi onlara söyleyemeyecek kadar salağım.
Ben söyleyeceğim. Şimdi değil belki ama hayallerimin peşinden gizlice koşacağım. Eşşek gibi çalışacağım, salaklığımın cezası olarak. Doğru an geldiğinde onlara söyleyeceğim hayallerimi. Ben herkes için bir şeyler düşündüm aslında. Bir yer kuracağım "Hay-Kur" hayaller kurumu. Hayallerinizi özgürce haykırabileceğiniz aynı zamanda gerçekleştirebileceğiniz bir yer. Evet evet yapacağım bunu. Kafaya koydum bi kere. Başaramasam bile denemiş olurum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder