19 Mayıs 2012 Cumartesi

Haftanın Özeti ;)

Bugün şanssız bir gün benim için. Günüm o kadar sıkıcı ve iğrenç geçti ki anlatamam. Pringles'ı bile bitiremedim -o kadar yani- içim kötü oldu. Gitar kursum vardı gittim ama Cumhur abi gelmedi. İki haftadır ders yapamıyoruz resmen. Sonra berbere gittim. Tıraş olacaktım kafamı yıkattım hazır bekliyordum ki berbere bir telefon geldi. Adamın kızı pazarda düşüp bayılmış. O gitti benim de tıraş olma hevesim hepten kaçtı. Kafamı kuruttum çıktım gittim. Ben çarşıya giderken hava güneşliydi, dışarı çıkmaya başladığım anda yağmur yağmaya başladı. Lanet olsun otobüse binemezdim çünkü çarşıdan almam gereken bir şeyler vardı. Çıktım ıslana ıslana alacaklarımı aldım sonra da eve döndüm. Tam oturdum blogu yazmaya başlayacakken internet gitti. Bingo! Sinir oldum. Elimde olan filmelerden izlememiş olduğum bir tanesini izlemeye çalıştım. Yarım saat sonra gözlerim kapanmaya başladı. Allahtan internet geldi sonra da kafam düzeldi azcık. Ama hafta içi benim çok güzeldi. Bol bol basketbol oynadım. Beden dersinde kırılmış, kurumuş çiçekleri kopardık.Hepsi de güldü. Gülleri çok severim o yüzden iki tane kurumamış gülü aldım, yıkadım ve yapraklarını koparıp kitabın arasına dizdim. Kurutacağım hepsini. Annem eskiden yaparmış bunu. Bana göstermişti kuruttuğu onca yıllık gülleri. Gerçekten güzel :D Halı sahada ilk defa kaleden çıktım ve çok iyi oynadım. Kendimi bile şaşırttım açıkçası :D 400-500 sayfa kitap okudum. İnsan isteyince boş zamanlarında rahatlıkla kitap bitirebilir bunu anladım. Gitarda "Pembe Panter" i çalmayı öğrendim -ama sadece başını :D- . Bu bass gitarın mükemmel bir tınısı var ama lanet olsun ki anfim yok. Acilen para biriktirip bir anfi almam lazım :D Zorlarsam olur bence :D


Şu aralardaki bass beni bitiryor :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder